>
top of page
Alea Nature , terapije in masaže Kranj

Vizitka

Podjetje: Alea Nature, Tjaša Gruden Trilar s.p.

Davčna številka: 74693760

Matična številka: 6492070000

Sedež: Zlato polje 11, 4000 Kranj

TRR: SI56 2900 0005 3473 241

Telefon: +386 40 931 130

E-pošta: info@energijskemasaze-tjasa.si

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Splošni pogoji poslovanja podjetja Alea Nature

1. Uvodne določbe

  • Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi Energijske masaže in terapije Tjaša – Alea Nature Kranj (v nadaljevanju: ponudnik).

  • Stranke, ki se odločijo za obisk salona, se zavežejo, da bodo spoštovale te pogoje.

2. Storitve

  • Ponudnik nudi različne masaže in terapije, vključno s protibolečinskimi masažami, maderoterapijo, anticelulitnimi masažami, masažo obraza in stopal ter energijskimi terapijami.

  • Vsaka storitev je prilagojena potrebam posamezne stranke.

3. Rezervacija in odpoved terminov

  • Rezervacija termina je možna preko telefona (klic ali SMS), e-naslova: info@energijskemasaze-tjasa.si ali spletne aplikacije za naročanje Fresha.

  • Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe ali odpovedi termina v primeru nujnih okoliščin, pri čemer stranko o tem pravočasno obvesti.

  • Stranka lahko brezplačno odpove termin vsaj 24 ur pred dogovorjenim časom.

  • Če stranka na termin zamudi, je dolžna poravnati celotno vrednost storitve. Če ponudnik oceni, da ni dovolj časa za kvalitetno izvedbo, se storitev po dogovoru prilagodi ali skrajša.

  • Če odpoved ni pravočasna (manj kot 24 ur pred terminom), si ponudnik pridržuje pravico zaračunati 50 % cene storitve. Stranki se izda račun.

4. Cene storitev in plačilni pogoji

  • Cene storitev so objavljene na spletni strani ponudnika in v aplikaciji Fresha.

  • Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

  • Plačilo je možno z gotovino, karticami ali preko spletne aplikacije (Fresha).

  • Vse storitve je potrebno poravnati ob zaključku obiska. Cene so izražene v evrih.

5. Darilni boni

  • Darilni boni so prenosljivi, vendar jih ni možno zamenjati za denar.

  • Če je vrednost storitve višja od vrednosti bona, stranka razliko doplača.

  • Veljavnost darilnih bonov je 6 mesecev od dneva nakupa.

  • Po preteku veljavnosti se bon lahko unovči v višini 70 % njegove vrednosti.

  • Če stranka z darilnim bonom ne pride na termin in ga ne odpove vsaj 24 ur prej, se bon šteje za vnovčen.

6. Varnost in odgovornost

  • Ponudnik svetuje, da se stranka pred uporabo storitev v primeru zdravstvenih težav posvetuje z zdravnikom.

  • Pred začetkom storitve mora stranka terapevta seznaniti z morebitnimi zdravstvenimi težavami, alergijami ali posebnimi željami.

  • Stranka je odgovorna za točnost posredovanih podatkov.

  • Ponudnik ne prevzema odgovornosti za posledice, ki bi nastale zaradi napačnih ali nepopolnih informacij.

7. Obisk salona in pravila obnašanja

  • Vstop v salon je mogoč le s predhodno rezervacijo.

  • Stranke so dolžne spoštovati osebje salona ter upoštevati higienske standarde.

  • Delovni čas je objavljen na spletni strani, obiski so možni samo po predhodni rezervaciji.

  • Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti storitev strankam, ki se ne obnašajo primerno ali ogrožajo varnost drugih.

  • Stranke so odgovorne za svojo osebno lastnino; ponudnik ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodbe osebnih stvari.

8. Varstvo osebnih podatkov

  • Ponudnik varuje osebne podatke v skladu z zakonodajo in GDPR.

  • Podatki se uporabljajo izključno za izvajanje storitev, komunikacijo s stranko, obveščanje o novostih ter izpolnjevanje zakonskih obveznosti.

  • Podatki se hranijo le toliko časa, kot je potrebno za namen obdelave.

  • Stranka ima pravico do vpogleda, popravka ali izbrisa svojih podatkov kadarkoli.

9. Fotografiranje in snemanje

  • Fotografiranje in snemanje v salonu je dovoljeno samo ob predhodnem dovoljenju osebja.

  • Posnetki ne smejo biti uporabljeni v komercialne namene brez pisnega dovoljenja ponudnika.

10. Pridržki in spremembe

  • Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

  • Spremembe začnejo veljati z objavo na spletni strani.

  • Nadaljnja uporaba storitev po spremembi pomeni strinjanje s spremenjenimi pogoji.

11. Pritožbe in reševanje sporov

  • V primeru nesoglasij bo ponudnik poskušal spor rešiti po mirni poti.

  • Če to ni možno, je za reševanje sporov pristojno sodišče v skladu z zakonodajo Republike Slovenije.

12. Kontakt

Za vsa vprašanja ali pripombe glede teh pogojev nas lahko kontaktirate na:
📧 info@energijskemasaze-tjasa.si

bottom of page