
Vizitka
Podjetje: Alea Nature, Tjaša Gruden Trilar s.p.
Davčna številka: 74693760
Matična številka: 6492070000
Sedež: Zlato polje 11, 4000 Kranj
TRR: SI56 2900 0005 3473 241
Telefon: +386 40 931 130
E-pošta: info@energijskemasaze-tjasa.si
Splošni pogoji poslovanja podjetja Alea Nature
1. Uvodne določbe
-
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi Energijske masaže in terapije Tjaša – Alea Nature Kranj (v nadaljevanju: ponudnik).
-
Stranke, ki se odločijo za obisk salona, se zavežejo, da bodo spoštovale te pogoje.
2. Storitve
-
Ponudnik nudi različne masaže in terapije, vključno s protibolečinskimi masažami, maderoterapijo, anticelulitnimi masažami, masažo obraza in stopal ter energijskimi terapijami.
-
Vsaka storitev je prilagojena potrebam posamezne stranke.
3. Rezervacija in odpoved terminov
-
Rezervacija termina je možna preko telefona (klic ali SMS), e-naslova: info@energijskemasaze-tjasa.si ali spletne aplikacije za naročanje Fresha.
-
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe ali odpovedi termina v primeru nujnih okoliščin, pri čemer stranko o tem pravočasno obvesti.
-
Stranka lahko brezplačno odpove termin vsaj 24 ur pred dogovorjenim časom.
-
Če stranka na termin zamudi, je dolžna poravnati celotno vrednost storitve. Če ponudnik oceni, da ni dovolj časa za kvalitetno izvedbo, se storitev po dogovoru prilagodi ali skrajša.
-
Če odpoved ni pravočasna (manj kot 24 ur pred terminom), si ponudnik pridržuje pravico zaračunati 50 % cene storitve. Stranki se izda račun.
4. Cene storitev in plačilni pogoji
-
Cene storitev so objavljene na spletni strani ponudnika in v aplikaciji Fresha.
-
Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
-
Plačilo je možno z gotovino, karticami ali preko spletne aplikacije (Fresha).
-
Vse storitve je potrebno poravnati ob zaključku obiska. Cene so izražene v evrih.
5. Darilni boni
-
Darilni boni so prenosljivi, vendar jih ni možno zamenjati za denar.
-
Če je vrednost storitve višja od vrednosti bona, stranka razliko doplača.
-
Veljavnost darilnih bonov je 6 mesecev od dneva nakupa.
-
Po preteku veljavnosti se bon lahko unovči v višini 70 % njegove vrednosti.
-
Če stranka z darilnim bonom ne pride na termin in ga ne odpove vsaj 24 ur prej, se bon šteje za vnovčen.
6. Varnost in odgovornost
-
Ponudnik svetuje, da se stranka pred uporabo storitev v primeru zdravstvenih težav posvetuje z zdravnikom.
-
Pred začetkom storitve mora stranka terapevta seznaniti z morebitnimi zdravstvenimi težavami, alergijami ali posebnimi željami.
-
Stranka je odgovorna za točnost posredovanih podatkov.
-
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za posledice, ki bi nastale zaradi napačnih ali nepopolnih informacij.
7. Obisk salona in pravila obnašanja
-
Vstop v salon je mogoč le s predhodno rezervacijo.
-
Stranke so dolžne spoštovati osebje salona ter upoštevati higienske standarde.
-
Delovni čas je objavljen na spletni strani, obiski so možni samo po predhodni rezervaciji.
-
Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti storitev strankam, ki se ne obnašajo primerno ali ogrožajo varnost drugih.
-
Stranke so odgovorne za svojo osebno lastnino; ponudnik ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodbe osebnih stvari.
8. Varstvo osebnih podatkov
-
Ponudnik varuje osebne podatke v skladu z zakonodajo in GDPR.
-
Podatki se uporabljajo izključno za izvajanje storitev, komunikacijo s stranko, obveščanje o novostih ter izpolnjevanje zakonskih obveznosti.
-
Podatki se hranijo le toliko časa, kot je potrebno za namen obdelave.
-
Stranka ima pravico do vpogleda, popravka ali izbrisa svojih podatkov kadarkoli.
9. Fotografiranje in snemanje
-
Fotografiranje in snemanje v salonu je dovoljeno samo ob predhodnem dovoljenju osebja.
-
Posnetki ne smejo biti uporabljeni v komercialne namene brez pisnega dovoljenja ponudnika.
10. Pridržki in spremembe
-
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
-
Spremembe začnejo veljati z objavo na spletni strani.
-
Nadaljnja uporaba storitev po spremembi pomeni strinjanje s spremenjenimi pogoji.
11. Pritožbe in reševanje sporov
-
V primeru nesoglasij bo ponudnik poskušal spor rešiti po mirni poti.
-
Če to ni možno, je za reševanje sporov pristojno sodišče v skladu z zakonodajo Republike Slovenije.
12. Kontakt
Za vsa vprašanja ali pripombe glede teh pogojev nas lahko kontaktirate na:
📧 info@energijskemasaze-tjasa.si







